Blog

Krátke videá vládnu internetu

| Tomáš Cako

Attention span, alebo rozsah pozornosti používateľov sociálnych sietí sa každým rokom znižuje. V súčasnosti sa spriemerované odhady pohybujú niekde okolo 4 sekúnd pozornosti na príspevok na sociálnych médiách. Platformy a média si tento fenomén veľmi dobre uvedomujú, a aj preto v poslednej dobe vznikli platformy ako TikTok, či stabilní hráči popridávali nové sekcie do svojich

čítať ďalej

Stručný prehľad platformových noviniek

| Tomáš Cako

Leto sa nám už začalo a s ním sa postupne vynárajú nové predikcie na druhý polrok. Množstvo spoločností ako Instagram či Google zároveň začalo predstavovať novinky, ktoré sa na daných platformách skôr či neskôr objavia. Instagram sa začína kamošiť s marketérmi Každý social media manager to pozná. Všetko v rámci svojej práce robí na počítači

čítať ďalej

Social Display Ads – formát, ktorý šetrí náklady

| Tomáš Cako

Novinka v online svete na slovenskom trhu, o ktorej sa v poslednom mesiaci veľa rozpráva sa volá Social Display Ads. Tento formát sa radí medzi programmatický nákup a môže vám ušetriť čas aj náklady na reklamu. Poďme si ho teda predstaviť. Čo sú Social Display bannerové reklamy? Social Display Ads sú  automatizované príspevky sociálnych sietí

čítať ďalej

Pripravte sa na digitálny marketing bez cookies

| Tomáš Cako

Od budúceho roka prichádza nová zmena do digitálneho marketingu, ktorá  výrazne ovplyvní online reklamu. Ak sa na túto zmenu však začnete pripravovať včas, nemusíte sa ničoho báť. Riešení, ktoré potenciálne nahradia cookies tretích strán stále pribúda. Cookies smerujú do zabudnutia V januári 2020 spoločnosť Google oznámila, že plánuje postupne ukončiť podporu cookies tretích strán v

čítať ďalej

Chyťte hráčov za srdce

| Tomáš Cako

Herný priemysel každý rok výrazne rastie, pretože stále viac ľudí sa hrá. A to nie iba na hracích konzolách a počítačoch, ale najmä na mobiloch. V roku 2020 dosiahli celosvetové príjmy z mobilných hier viac ako 94,6 miliárd dolárov, čo svedčí o veľkosti trhu mobilných hier. Väčšina mobilných hier funguje na takzvanom freemium biznis modeli.

čítať ďalej

Sociálne siete v roku 2021

| Tomáš Cako

Tento mesiac sme si pre vás pripravili prehľad a očakávania týkajúce sa vývoja sociálnych sietí na rok 2021. Pozrieme sa spolu na dáta, ktoré vám uľahčia výber správnej sociálnej siete pre inzerciu a tiež sa pozrieme na novinky na našom trhu. Potenciál sociálnych sietí na Slovensku V rámci využívania sociálnych sietí na Slovensku sa toho

čítať ďalej

Zvýšte svoje predaje cez IGTV

| Tomáš Cako

Instagram oznámil ďalší nový spôsob nakupovania v aplikácii – IGTV Shopping! Až 130 miliónov ľudí celosvetovo otvorí na Instagrame príspevok, cez ktorý sa dá nakupovať. Preto nie je prekvapením, že platforma zavádza túto možnosť už aj pre IGTV. IGTV Shopping je najnovší spôsob objavovania a nakupovania produktov priamo v Instagrame. Instagram Shopping je už nejaký

čítať ďalej

Vitajte v Clubhouse – na novej sociálnej sieti

| Tomáš Cako

Možno ste už zachytili hype, ktorý posledné týždne valcuje sociálne siete. Ide o novú sociálnu sieť Clubhouse. Jej povaha vychádza práve z pandemickej situácie, ktorú ešte stále zažívame. Platforma je čisto na live audio formáte, ktorý nie je možné pretáčať ani spätne si pustiť. Čo sa v Clubhouse deje? Ide o audio  drop-in sociálnu sieť,

čítať ďalej

Budú zajtra otvorené „fast foody“?

| DIGILINE

Aj takéto otázky zaujímajú Američanov v súvislosti s koronavírusom a globálnou pandémiou, ktorá zasiahla celý svet. Konkrétne to zaujíma podľa Google Trends o 3950% viac Američanov, ako tomu bolo pred týždňom. Pandémia spôsobená vírusom je niečo, na čo sme neboli pripravení, zasiahlo to životy každého z nás a logicky, máme strach a obavy. Keď sa pozrieme na Google Trends, nájdeme v súvislosti

čítať ďalej

Viete ako merať znalosť značky v online?

| DIGILINE

Ešte stále sa v praxi stretávame s prístupom, keď klienti a aj agentúry okliešťujú online marketing len na výkonnostnú zložku ich mediálnej stratégie. Pričom existuje už viacero prípadových štúdií, ktoré preukázali, že online kampane vedia posilniť i celkovú znalosť značky. Jednou z príčin môže byť i slabé povedomie o možnostiach merania imidžových metrík komunikácie. Zatiaľ

čítať ďalej

Bumper Machine – stroj na kreatívu od Google

| DIGILINE

To pozeráte! V čase, kedy sa čoraz viac píše o kreatíve, ktorú bude vytvárať AI prichádza novinka od Google – Bumper Machine. Túto novinku sme testovali pre nášho klienta Hyundai. Najprv si povieme niečo o tejto špecialitke a nakoniec sa pozrieme ako náš test pre klienta dopadol. 😊   Čo to je? Bumper Machine je tool od Google (v

čítať ďalej
1/6
hore