Blog

Online mediálny brief

| Jiří Korpa-Ondo

Svet online marketingu je v dnešnej dobe najdynamickejšie a najviac expandujúce odvetvie marketingu. O tom niet pochýb. No ako sa v ňom má marketér správne orientovať? Dá sa to popri všetkých novinkách, nástrojoch, technológiách a nutnosti mať prehľad i v iných oblastiach ako je online? Samozrejme, vedieť čo je nové a trendy je fajn, ale vieme si zodpovedať čo je v rámci online

čítať ďalej

Natívna reklama vie byť efektívna – pokračovanie

| Zuzana Čubrík

v prvom blogu sme si predstavili kampaň a zosumarizovali výstupy jej obsahovej časti. Druhý článok sa bude venovať meraniu výkonnosti formátov a vyhodnoteniu úspešnosti kampane. Pre ľahšiu orientáciu budeme výsledky prezentovať v nasledovnej štruktúre – PR články, distribučné kanály, súťaž a stránka klienta.   V prvej vrstve vyhodnotenia kampane sme sa sústredili na výkonnosť samotných PR článkov. Aktuálnym trhovým štandardom je merať

čítať ďalej

Natívna reklama vie byť efektívna.

| Zuzana Čubrík

V sérií dvoch článkov vám ukážeme, že natívna reklama nie je len „buzzwordom“, ale vie klientom priniesť i reálne výsledky. Pre klienta Pierre Baguette sme zrealizovali veľmi úspešnú kampaň, v ktorej sme využili výlučne formáty natívnej reklamy. V prvej časti prípadovej štúdie si predstavíme ciele kampane, opíšeme mechaniku a obsahovú stránku komunikácie a vyvodíme pár poznatkov.   Na začiatku bolo zadanie

čítať ďalej

Prečo vznikajú rozdiely medzi kliknutiami a reláciami?

| Zuzana Čubrík

Určite ste sa už s podobnou situáciou stretli:  V kampani vám beží viacero reklamných formátov od bannerovej reklamy, reklamy na Facebooku, video spotov až po textovú reklamu vo vyhľadávaní. Jednotlivé formáty sú merané v rôznych reklamných systémoch (napr. GemiusDirect-Effect, Adwords, Etarget, Adform, Sizmek, Facebook Business Manager), ktoré zaznamenávajú výkonnostné metriky reklamy. Jednou z nich sú i kliknutia. Zároveň si web

čítať ďalej

Spochybnený Facebook

| Miroslav Čupka

V minulom roku otriasla svetom online marketingu séria analytických mini-škandálov z dielne Facebooku. Nie sú to zásadné chyby, ktoré by mohli vo veľkom ublížiť klientom alebo agentúram, avšak javia sa ako zdvihnutý prst, ktorý signalizuje, že aj Facebook je zraniteľný. V nasledujúcich riadkoch by som vám rád ukázal chyby, ktoré Facebook priznal na svojich oficiálnych stránkach, a ktoré

čítať ďalej

Čo ovplyvňuje výkonnosť YouTube reklám?

| Mária Mráziková

YouTube patrí k žiadaným brandovým formátom našich klientov. Rozhodli sme sa preskúmať interné data za rok 2016 a zistiť viac o správaní divákov a výkonnosti reklám podľa sezónnosti. V priebehu minulého roka sme na tejto obľúbenej video platforme uskutočnili takmer 70 kampaní zo segmentov ako telekomunikácie, automoto, finančné služby či FMCG. Mesačne na YouTube trávi

čítať ďalej

Bude rok 2017 v znamení Facebooku?

| Miroslav Čupka

Silvester je dávno za nami, a preto nastal čas zistiť čo nám tento nový, čerstvý a svieži rok plný digitálnych noviniek prinesie. Už od jesene sa nám do povedomia snažia dostať novinky od Facebook-u, ktorý sa v poslednom čase snaží ešte intenzívnejšie útočiť na  Google. Pripravili sme si preto s kolegami 3 najdôležitejšie zmeny týkajúce sa tejto populárnej sociálnej

čítať ďalej

Ako robiť natívnu reklamu a content marketing

| Zuzana Čubrík

S klientom Club Penati sme na jeseň zrealizovali kampaň, ktorej cieľom bolo nenútene predstaviť klub a služby, ktoré môžu jeho členovia využívať. Vzhľadom na špecifickosť služby ako aj cieľovej skupiny sme zvolili ako médium natívnu reklamu s využitím „content marketingu“.   Predkampaňová fáza – content marketing Pri príprave sponzorovaného PR článku sme spolupracovali s redakciou ekonomického portálu hnonline.sk. Tá

čítať ďalej

Digital vládne na Slovensku aj v roku 2016 – časť druhá

| Miroslav Čupka

Po minulotýždňovom príspevku by sme dnes nazreli aj za odbornejšiu stránku konferencie. Za Account oddelenie som dostal dva veľmi zaujímavé pohľady na horúce témy, ktoré sa na konferencii preberali. Stanku zaujal Programmatic, pretože priamo súvisí z jej prácou media plannera a Ivetku zase budúcnosť komunikácie firiem voči zákazníkov pomocou umelej inteligencie. Na tomto ročníku Digital Rulezz

čítať ďalej

Digital vládne na Slovensku aj v roku 2016 – časť prvá

| Miroslav Čupka

Tak ako celá marketingová špička, tlačili sme sa aj my, strategický výber toho najlepšieho z Digiline, v stredu 23.11.2016 v rade na akreditáciu v bratislavskom hoteli DoubleTree by Hilton Bratislava. Áno, aj my sme boli na konferencii Digital Rulezz 2016. Po príchode nás čakal výborný raňajkový cattering, čerstvá káva a množstvo rozličných stánkov. Tie boli zamerané predovšetkým na predstavenie nových

čítať ďalej

Čo potrebuje natívna reklama?

| Zuzana Čubrík

V poslednej dobe sa čoraz viac skloňuje natívna reklama ako jedna z možností zvyšovania príjmov slovenských médií. V prvom rade je nutné podotknúť, že natívna reklama nie je novinkou na trhu. Inzerenti umiestňovali platené PR články na portály dávno predtým než tento „buzzword“ zasiahol slovenský internet. Pridanou hodnotou, ktorú média klientom aktuálne ponúkajú, je „content

čítať ďalej
1/2
hore