Blog

Bumper Machine – stroj na kreatívu od Google

| Filip Kuchar

To pozeráte! V čase, kedy sa čoraz viac píše o kreatíve, ktorú bude vytvárať AI prichádza novinka od Google – Bumper Machine. Túto novinku sme testovali pre nášho klienta Hyundai. Najprv si povieme niečo o tejto špecialitke a nakoniec sa pozrieme ako náš test pre klienta dopadol. 😊   Čo to je? Bumper Machine je tool od Google (v

čítať ďalej

Fást Fúd: no.22

| Filip Kuchar

Vítam všetkých lačných po novinkách zo sveta online reklamy a sociálnych sietí. Jesť sezónne jedlá je to najlepšie, čo môžete urobiť pre svoje telo. Rovnako je dobré aj čítať náš blog, ktorý je plný tých najaktuálnejších noviniek. Ľahké a svieže novinky máme pre vás aj tentokrát. Poďme na to!   Facebook zbledol Nie že by to bolo

čítať ďalej

Fást Fúd: no.21

| Filip Kuchar

Zdravím všetkých lačných po novinkách z online reklamy a sociálnych sietí. Poveľkonočný hlad zaženieme novinkami z Instagramu a Facebooku, a ako to už býva zvykom, na záver máme jednu dobrôtku. Tak teda, pome na to!   Interaktívne Storky ako reklama Áno, znie to super a je to super. Najnovšie si môžete v rámci storky, ktorá sa nasadzuje vo FB Business Manageri,

čítať ďalej

Fást Fúd: no.20

| Filip Kuchar

Ahojte všetci! Práve čítate už v poradí 20. Fást Fúd plný aktuálnych noviniek zo sveta online reklamy a sociálnych sietí. Veľa ľudí v mojom okolí skúša rôzne diéty, detoxy alebo sa postia od nejakého konkrétneho jedla. Ja som si tento rok dal pôst od sladkostí a poviem vám, že je to masaker. Od čoho si netreba dávať pôst (alebo

čítať ďalej

Fást Fúd: no.19

| Filip Kuchar

Ahojte mlsní kamaráti! Už ste oprášili jarné recepty? Vonku sa počasie zatiaľ na typickú jar nepodobá, no postupne sa teplejšie a slnečnejšie dni hlásia o slovo. 😊 Osobne sa neviem dočkať prvých grilovačiek. Anyway miesto týchto zbytočných omáčok poďme k tomu podstatnému, čo je online reklama a novinky zo sociálnych sietí. Na konci tohto menučka nájdete jeden pikantný dezert.

čítať ďalej

Čo je hybridná televízia?

| Zuzana Čubrík

Červené tlačidlo na televíznom ovládači stále zostáva málo preskúmaným územím ako pre koncového diváka tak aj pre zadávateľov reklamy. Prieskum Nielsen Admosphere odhalil, že hoci 64% internetových Slovákov má televízor pripojený na internet, väčšina z nich nevie čo pojem HbbTV znamená. Obdobná situácia je aj na strane slovenských televízií a operátorov, ktorí len pomalými krokmi začali

čítať ďalej

Fást Fúd: no.18

| Filip Kuchar

Po dvoch týždňoch sme tu opäť priatelia! Náš Fást Fúd dospel a zároveň presne rok od prvého dielu! Čítate práve jeho 18. pokračovanie a vy si prídete na pravidelnú porciu najčerstvejších noviniek z online reklamy a sociálnych sietí. Okrem noviniek, ktoré si štandardne predstavujeme sa môžete tešiť na bonus zo sveta kreatívy. Keď som začal tak „dospelácky“ dalo

čítať ďalej

Fást Fúd: no.17

| Filip Kuchar

Fašiangy, turíce, Veľká noc príde. Začíname dnes slovami známej piesne. Máme tu plesové obdobie, ale skôr ako plesy nás zaujímajú zabíjačky. Stará tradícia, ktorá určite nie je vhodná pre dnešné „snehové vločky“, ktoré si idú na sójových latéčkach a hudbe, ktorá pripomína zvuky prievanu v byte.  My dnes budeme zabíjať neproduktívnu prokrastináciu v práci cnostným vzdelávaním o novinkách zo

čítať ďalej

DIMAQ – školenie a certifikát digitálnych marketérov

| Filip Konrád

Na jeseň roku 2018 pripravilo IAB Slovakia certifikáciu pre odborníkov na digitálny marketing s názvom DIMAQ (Digital Marketing Qualification). Zjednodušene sa dá povedať, že je to taká maturita z online marketingu. Doposiaľ boli k dispozícii iba certifikáty so špecifickým zameraním, týkajúce sa väčšinou performance médií na efektívne spúšťanie reklamy na Facebooku alebo Google Adwords. Je

čítať ďalej

Fást Fúd: no.16

| Filip Kuchar

Zdravím všetkých, ktorí si veselo holdovali cez sviatky akýmkoľvek dobrotám. Nový rok je tu a s ním aj veľa predsavzatí. Dúfam, že ste si ich nedali veľa, aby ste si na konci roku 2019 mohli povedať, že vaše KPIs ste naplnili na 100% a mohli sa za tento výkon odmeniť. 😊 Každopádne takéto naše maškrtenie je povolené. Nebudem

čítať ďalej

Fást Fúd: no.15

| Filip Kuchar

Zdravím všetkých lačných po novinkách z online reklamy a sociálnych sietí. Vianoce sú brutálne blízko a mne sa tlačia slzy dojatia do očí. Spôsobuje to jednak atmoška, ale predovšetkým radosť z množstva jedla, ktoré budem môcť degustovať. Nie je nič krajšie ako sa po sviatkoch vrátiť so šalátovou demenciou. Ach! No, ale dosť snenia a poďme sa nakŕmiť inými šmakocinkami.

čítať ďalej
1/5
hore