Ahojte mlsní kamaráti! Už ste oprášili jarné recepty? Vonku sa počasie zatiaľ na typickú jar nepodobá, no postupne sa teplejšie a slnečnejšie dni hlásia o slovo. 😊 Osobne sa neviem dočkať prvých grilovačiek. Anyway miesto týchto zbytočných omáčok poďme k tomu podstatnému, čo je online reklama a novinky zo sociálnych sietí. Na konci tohto menučka nájdete jeden pikantný dezert. Pome na to! 😊

zdroj: Giphy.com

 

Bye bye priemerná pozícia

Každý kto už mal česť s reklamným systémom od Googlu vie, že ho dokáže aj po niekoľkých kampaniach prekvapiť. Google rád prekvapuje a nedávno vyšla správa, že metrika „Avarage position“ v septembri skončí. Vystačiť si budeme musieť s metrikami „Impression (Absolute TOP) %“ a „Impression (Top) %“. Pre zjednodušenéí vysvetlenie týchto dvoch metrík si pozrite obrázok nižšie. 😊

zdroj: Optimalizovany-web.cz

 

Nové prostredie FB Ads Manageru 

Znie to ako veľká vec, no všetko je zatiaľ v rovine testovania. Podľa informácií, ktoré sme zistili by malo ísť len o aktualizácie prostredia. Malo by kombinovať prvky z rôznych rozhraní. Ak vám teda Ads Manager v aktuálnej podobe lezie na nervy, je možné, že sa čoskoro dočkáme zmeny. Vyskočila vám už možnosť testovať nové rozhranie v Beta verzii? Napíšte mi na filip.kuchar@digiline.sk.

 

Petície na Facebooku

Petície priamo v rozhraní FB budú čoskoro realitou v USA a vybraných trhoch. Funkcionalita bude na prvý pohľad vyzerať rovnako ako Event. Oficiálne sa táto novinka bude volať Community Action. Mňa osobne zaujíma ako si FB poradí s nenávistnými prejavmi v takýchto petíciách a koľko nenávistných a xenofóbnych petícií bude vznikať. Je dosť možné, že sa táto novinka k nám ani nedostane. Ale nepredbiehajme, uvidíme.

zdroj: Newsfeed.cz

 

IKEA Kamasutra

Nie je to prvý krát, čo tu máme kreatívnu lahôdku od IKEA. Podnázov „Ultimate guide to bedroom satisfaction“ hovorí za všetko. Samozrejme ku kampani sú aj vizuály, ktoré sú rovnako perfektné. Tlieskam.

Ďalší antivegan diel čoskoro! 😊

zdroj: Giphy.com

FK