Ahojte všetci! Práve čítate už v poradí 20. Fást Fúd plný aktuálnych noviniek zo sveta online reklamy a sociálnych sietí. Veľa ľudí v mojom okolí skúša rôzne diéty, detoxy alebo sa postia od nejakého konkrétneho jedla. Ja som si tento rok dal pôst od sladkostí a poviem vám, že je to masaker. Od čoho si netreba dávať pôst (alebo pauzu) je náš Fást Fúd. Pome teda na novinky!

zdroj: Giphy.com

 

Branded Content Ads

Instagram ohlásil, že pracuje na novom formáte (názov máte v nadpise odstavca). Spolupráca značiek a influencerov je dnes bežná vec. Teraz chce Instagram takéto spolupráce sprehľadniť tým, že ich zaradí ako samostatný reklamný formát. Ten je aktuálne v testovacej fáze.

zdroj: Newsfeed.cz

 

Nákupy na Instagrame

V jednom z predošlých blogov sme sa venovali označovaniu produktov a ich nákupu na Instagrame. Samotné dokončenie nákupu vtedy prebiehalo síce v appke, ale na konkrétnom eshope. Teraz sa situácia mení. Instagram predstavil funkciu Checkout. Tá je zatiaľ dostupná pre vybrané značky a pre užívateľov nakupujúcich v USA. Ako to celé vyzerá, si môžete pozrieť na tomto videu.

 

Prečo sa mi zobrazuje tento post…?

Myslím, že nielen mňa, ale viacero z vás napadla otázka, prečo sa mi zobrazuje tento príspevok. Odpoveď nám konečne prinesie samotný Facebook. Ten práve spúšťa funkciu „Why am I seeing this?“. K tejto funkcii sa viete dostať v newsfeede cez tri bodky vpravo hore pri konkrétnom príspevku. Viac info nájdete v tomto článku. Alebo si pozrite video nižšie. 😊

Why Am I Seeing This Post?

Uverejnil používateľ Facebook Nedeľa 31. marca 2019

 

Takto vonia jar!

Meteorologická jar je tu už od začiatku marca, avšak tá pocitová sa začína až teraz. Stromy postupne rozkvitajú a vzduchom sa začínajú šíriť rôzne vône. Jar ale každému človeku môže voňať aj inak. V najnovšej reklame od Hornbachu je tento insight pekne rozvinutý. Nech sa páči. 😊

 

Ďalší antivegan diel čoskoro! 😊

zdroj: Giphy.com

FK