Zdá sa vám, že dva týždne prešli až príliš rýchlo? Nedávno som počul, že nejakí vedci (asi americkí) odhalili „záhadu“ rýchleho plynutia času. Hovoria o tom, že keď sme boli deti, tak sme časovú jednotku (napríklad dva týždne) porovnávali s celkovým časom, ktorí sme prežili. Vtedy sa nám mohlo zdať, že je nekonečný aj jeden deň, nie ešte dva týždne. Ak si dáme do pomeru tieto dva časy, dostaneme nejaké číslo. To sa zmenšuje čím sme starší. S takýmto pomerovaním pracuje naše podvedomie a z toho vyplýva, že to bude už len „horšie“. Takže sa pripravte na kratšie dovolenky a víkendy. To bola ale omáčka. No nič, ideme na nejaké zaujímavosti z konferencie F8 a pridáme na záver aj lakocinku. 😊

zdroj: Giphy.com

Dating

V štvrtom Fást Fúde som písal o novinke na Tindri (loopované profilové videá). Zaujímavá novinka, avšak je otázne či im to bude niečo platné, ak Facebook vymaká svoju službu na randenie. Áno, Facebook sa „inšpiruje“ aj v zoznamkových vodách. Užívatelia sa budú môcť vyhľadávať okrem základných parametrov (pohlavie, orientácia) aj podľa účasti na niektorých eventoch, či skupinách. Špecialitka bude v tom, že dating chat bude mimo klasického chatu v messengeri. Darmo – máj, lásky čas.

zdroj: socialmediatoday.com

Clear history

Pri labzovaní po internetoch sa stane, že zbehnete na „zakázané“ stránky, a potom na cudzom zariadení mažete históriu ako o dušu spasenú. Obdobné riešenie bude dostupné aj na FB. Vo svojom účte budete môcť vymazávať historické dáta, ktoré Facebook nazbieral z browsovania na webe alebo z aplikácií, ktoré na tejto sieti používate. Highfive chlapcom z Cambridge Analytica.

zdroj: socialmediatoday.com

VR

Virtuálna realita spolu s tou rozšírenou si idú svoje. Obe sú veľkým trendom na tento rok a nečudo, že aj Facebook si pripravil k tomuto novinky. Aby ste si mohli užívať virtuálnu realitu, je potrebné, aby ste mali oculus alebo cardboard. Facebook chce dostať VR medzi masy. V pláne má predávať headset Oculus Go za 199 dolárov. Nepotrebujete teda žiadny smartfón alebo počítač. K tomuto zariadeniu je dostupných cez 1000 aplikácií, čo na začiatok postačuje. A prečo by ste si to mali kúpiť? Odpoveď je vo videu.

Lakocinky

Na záver mám netradične dve chuťovky. Prvá je trošku staršieho dáta, ale musím sa s ňou podeliť. Ide o reklamu na luxusnú kozmetiku značky SK-II (bohužiaľ nejde o slovenský brand). Nebudem tu okolo toho písať dlhé traktáty. V skratke reklama hovorí o tom, že vek je len číslo a nenechajme sa ním limitovať.

Druhá pochúťka sa dá aj konzumovať. Čo je blbé, že len v Španielsku. Minule som do blogu pridával Twitter post, kde si ľudia odhlasovali „Mayochup“. Tentokrát si ľudia na Instagrame cez Instastories vytvorili „InstaWhopper“. Pozrite ako a dobrú chuť.

Dúfam, že vám chutilo. Ďalší antivegan diel už čoskoro! 😊

zdroj: Giphy.com