Noviniek za posledné dva týždne sa nahromadilo toľko ako turistov v mekáči na hviezdku. Laškoval som s ideou, že vám tentokrát ponúknem o niečo väčšiu porciu ako inokedy. No povedal som si, že ak to budete čítať počas obednej pauzičky, nebudem vám znásobovať postgastrálnu demenciu. Dnešné novinky budú z Instagramu a Facebooku. Pome teda na to.

zdroj: Giphy.com

Instagram funkcia Mute

Na prvé prečítanie by sa mohlo zdať, že Instagram len pridal možnosť mjutnúť video. Vy, čo ste už ošlahaní storkami a postami na tejto sieti viete, že toto je možné už dávno. Nová funkcia Mute má zablokovať zobrazovanie príspevkov v newsfeede alebo instastories užívateľov alebo brandov. Je to super v prípade, ak nejaký váš “otravný” kamoš pridáva storky každých 5 minút. Po mjútnutí sledujete profil aj naďalej, len vám už nebude vyskakovať z každej skrine.

zdroj: Newsfeed.cz

Dynamické Lead ads

Nie je nič lepšie ako fungujúca dynamická reklama. PPC špecialista má vtedy dobré výsledky, ktorými sa pochváli u klienta a machine learning pripraví tú najlepšiu kreatívu každému užívateľovi osobitne. Nádherný to svet! Aktuálne FB spúšťa dynamické reklamy k Lead ad formátu. Viac sa môžete dočítať tu.

zdroj: Facebook.com

Facebook Ads manager

Posledná novinka sa týka zopár nových aktualizácii v Ads manageri. Facebook vypočul (je to zvláštne ale áno vypočul) pripomienky užívateľov a zapracoval zopár aktualizácii do ads managera. Konkrétne ide o vylepšený reporting k jednoduchšiemu analyzovaniu údajov. Druhým vylepšením je “panelová štruktúra kampaní”. Cez tento update viete jednoduchšie upravovať viacero kampaní naraz. A tretím updateom je kreatívny reporting. Ak vás zaujímajú detaily odporúčam článok na newsfeed.cz

Čerešnička na záver

Možno poznnáte v Bratislave “Cibulkovej” billboard. Ak nie tak vám pomôžem, že táto známa slovenská tenistka pózuje pre jednu poradenskú spoločnosť pri zjazde z obchvatu na Bajkalskú. Tento billboard je už roky spojený práve s jej tvárou a značkou, pre ktorú vystupuje. Najbližších 12 rokov budú mať vo švédskom Malmö billboard, ktorý má byť “najnudnejší”. Švédska spoločnosť Sioo:x sa hecla a rozhodla demonštrovať svoj skvelý produkt (povrchovú ochranu dreva) tým, že ošetrené laty vystavili do billboardu na 12 rokov a nechajú ich tam všetkým možným vonkajším vplyvom počasia. Šak kukajte video a vychutnávajte. 🙂

Dúfam, že vám chutilo. Ďalší antivegan diel už čoskoro! 🙂

zdroj: Giphy.com

FK