Zvýšte svoje predaje cez IGTV

Instagram oznámil ďalší nový spôsob nakupovania v aplikácii – IGTV Shopping! Až 130 miliónov ľudí celosvetovo otvorí na Instagrame príspevok, cez ktorý sa dá nakupovať. Preto nie je prekvapením, že platforma zavádza túto možnosť už aj pre IGTV.

IGTV Shopping je najnovší spôsob objavovania a nakupovania produktov priamo v Instagrame. Instagram Shopping je už nejaký ten piatok k dispozícii pre príspevky vo feede a Stories. Okrem IGTV plánuje Instagram do budúcna zaviesť možnosť nákupu aj do najnovších Reels, ktoré chcú konkurovať TikToku.

Zavedenie služby Instagram Shopping pre IGTV znamená, že firmy a tvorcovia budú môcť označiť produkty priamo vo svojich videách v IGTV.  Produkty sa budú dať kúpiť na webstránke predajcu, na ktorú ju príspevok odkáže.

Jediným médiom v IGTV je video, ktoré je v dnešnej dobe považované za najsilnejší formát v rámci online, vďaka jeho dynamike. Aj preto je pridanie funkcie Instagram Shopping na IGTV očakávaným krokom.

Čo je to IGTV?

IGTV  je aplikácia, ktorá vznikla ako odpoveď spoločnosti na YouTube v tom, že je navrhnutá na sledovanie dlhších vertikálnych videí optimalizovaných pre mobilné zariadenia s trvaním do jednej hodiny. Do IGTV majú používatelia prístup aj cez Instagram, takže nie je nutné si inštalovať aplikáciu IGTV.

Máte už nastavenú funkciu Shopping na Instagrame?

Ak už využívate Shopping funkciu  na Instagrame, spustiť predaj cez IGTV pre vás bude hračka. Označovanie produktov vo videu IGTV je totiž veľmi jednoduché.  Stačí si iba vybrať, ktoré produkty chcete vo videu IGTV označiť a vaše publikum si ich v danom videu môže prehliadať jednoduchým ťuknutím na produkt. V prípade, že používateľa produkt zaujme, môže dokončiť nákup presmerovaním do vášho e-shopu priamo na podstránku daného produktu.

Ak ešte nemáte službu Instagram Shopping nastavenú, pokojne sa na nás obráťte radi vám s tým pomôžeme. Veľkou výhodou totiž je, že vďaka jednému nastaveniu dokážete označovať produkty nielen vo svojich Instagramových príspevkoch vo feede, v Stories a v IGTV, ale aj v príspevkoch na Facebooku. Jednoduchým postupom vytvoríme predajný katalóg, ktorý sa spáruje na váš Facebook a Instagram profil a následne už vy alebo váš social media manažér bude jednoducho označovať produkty, ktoré sa v danom príspevku nachádzajú.

Prajeme vám veľa úspechov pri zvyšovaní predajov za pomoci Facebook a Instagram Shopping.