Stručný prehľad platformových noviniek

Leto sa nám už začalo a s ním sa postupne vynárajú nové predikcie na druhý polrok. Množstvo spoločností ako Instagram či Google zároveň začalo predstavovať novinky, ktoré sa na daných platformách skôr či neskôr objavia.

Instagram sa začína kamošiť s marketérmi

Každý social media manager to pozná. Všetko v rámci svojej práce robí na počítači až dokým nepríde na prácu s Instagramom. Tam sa dajú robiť veci výhradne zo smartfónu. To však onedlho bude minulosťou a Instagram všetky svoje dôležité funkcie sprístupní aj v prehliadačoch na počítačoch. Ďalšou novinkou v rámci Instagramu je nová nálepka LINK, do ktorej môžete dať akýkoľvek link na prekliknutie sa. Predpoklad je, že „swipe up“ funkcia, alebo aj potiahni hore časom vymizne a nebude už iba pre vyvolených s istým počtom followerov, ale bude pre všetkých. A ešte jedna maličkosť. Instagram ohlásil, že onedlho bude možné ukladať Stories ako draft a tak sa vám už nestane, že sa plánovaná Story vymaže a budete ju musieť vyklikávať nanovo. Hurá!

Obrázky vo vyhľadávaní

Google spustil nové rozšírenia reklám vo vyhľadávaní o obrázky. Rozšírenie o obrázok môže inzerentom priniesť zvýšenie výkonnosti, pretože umožňuje zobrazovať pútavé vizuálne znázornenia výrobkov alebo služieb, ktoré umocňujú posolstvo textových reklám. Čiže okrem nadpisov, podnadpisov, textov a webovej adresy už môžete používateľa zaujať aj obrázkami.

Využite novinky na platformách

O týchto novinkách, ktoré sme vám dnes predstavili, už vieme nejaký ten piatok a postupne ich implementujeme do kampaní našich klientov. Ak máte záujem vyskúšať tieto novinky medzi prvými, určite sa nám ozvite. Pomôžeme vám ich implementovať a nájdeme cestu pre čo najefektívnejšie nastavenie vašich kampaní.