Číslo 13 je moje obľúbené! Preto som sa na tento blog veľmi tešil. Tá radosť nie je iná, nie je to smútok. 😀 Tento môj trinásty blog je špeciálny tím, že ak ste sa dostali k tomuto blogu cez FB page Digiline, tak ste videli grafiku, ktorá tento blog uvádza. Veľmi sa z nej teším. Keď budete nabudúce labzovať po fejsbúku, ľahšie si tento príspevok všimnete a môžete mi urobiť radosť tým, že si ho prečítate. 😊 Konec omáčkam pome si dopriať 13. porciu noviniek z online reklamy a sociálnych sietí.
Ankety v reklamách
Šnicel alebo tofu? Mekáč alebo vegánsky toastík? Aj takéto ankety sa čoskoro môžu zobraziť v reklamách v newsfeede. Facebook nezaháľa a furt volačo testuje. S niektorými vybranými inzerentmi je aktuálne testovaná anketa vo videách. Už ste si mohli zvyknúť, že keď píšem o novinkách, ktoré FB testuje, netuším, kedy táto novinka príde aj k nám. Každopádne je dobré byť na to pripravený. 😊
Facebook video poll posts for ads? New? pic.twitter.com/TI5JSP1ln5
— Matt Navarra (@MattNavarra) October 19, 2018
AI a Marketplace
Marketplace je skvelým reklamným placementom. Schválne, kde sa lepšie na Facebooku prokrastinuje po obede? 😀 FB si je vedomí kvalít Marketplace a snaží sa tento „bazár“ vylepšovať. Aktuálne ho posilňuje o nové nástroje umelej inteligencie. Ako sa to prejaví? Jednoducho ak sa rozhodnete pridať produkt do Marketplace, FB rozpozná o aký typ produktu ide, zaradí ho do vhodnej skupiny a navrhne odporúčanú predajnú cenu. Sú to veci, ktoré pomôžu a určite budú vítané.
https://www.facebook.com/facebook/videos/690026451367548/
Boostovanie storiek
Táto novinka ma veľmi potešila! Tak ako si viete na Instagrame „zaboostovať“ váš post, tak isto viete už podporiť aj vašu storku. Je to velice jednoduché a funguje to ako pri podpore príspevku vo vašom feede. Vo vašej storke si vyberiete možnosť „Promote“, vyberiete kam chceme smerovať ľudí (váš profil alebo web) a nakoniec nastavíte cielenie a budget. Táto novinka je síce testovaná, ale ževraj beží toto testovanie globálne, tak vyskúšajte či vám to fičí. 😊 Mne zatiaľ nie.
Monopoly pre mileniálov
Hasbro nedávno vydalo novú špeciálnu edíciu tejto legendárnej hry. Venovaná je mileniálom a podtitul je „Forget real estate. You can´t afford it anyway“. Pri tých cenách a hypotékach je to krutá pravda. Každopádne, čo vás v tejto hre čaká? Veľa vegánskych šmakocín, káva so sebou a samozrejme cestovanie. Inak povedané, miesto nehnuteľností budete kupovať zážitky. Kto ich bude mať najviac, vyhráva. Nech sa páči!
Dúfam, že vám chutilo. Ďalší antivegan diel už čoskoro! 🙂
FK