Ahojte mlsní kamaráti! Už ste oprášili jarné recepty? Vonku sa počasie zatiaľ na typickú jar nepodobá, no postupne sa teplejšie a slnečnejšie dni hlásia o slovo. 😊 Osobne sa neviem dočkať prvých grilovačiek. Anyway miesto týchto zbytočných omáčok poďme k tomu podstatnému, čo je online reklama a novinky zo sociálnych sietí. Na konci tohto menučka nájdete jeden pikantný dezert. Pome na to! 😊
Bye bye priemerná pozícia
Každý kto už mal česť s reklamným systémom od Googlu vie, že ho dokáže aj po niekoľkých kampaniach prekvapiť. Google rád prekvapuje a nedávno vyšla správa, že metrika „Avarage position“ v septembri skončí. Vystačiť si budeme musieť s metrikami „Impression (Absolute TOP) %“ a „Impression (Top) %“. Pre zjednodušenéí vysvetlenie týchto dvoch metrík si pozrite obrázok nižšie. 😊
Nové prostredie FB Ads Manageru
Znie to ako veľká vec, no všetko je zatiaľ v rovine testovania. Podľa informácií, ktoré sme zistili by malo ísť len o aktualizácie prostredia. Malo by kombinovať prvky z rôznych rozhraní. Ak vám teda Ads Manager v aktuálnej podobe lezie na nervy, je možné, že sa čoskoro dočkáme zmeny. Vyskočila vám už možnosť testovať nové rozhranie v Beta verzii? Napíšte mi na filip.kuchar@digiline.sk.
NEW FB AD MANAGER INTERFACE #PPCChat #FBAdsChat
Got my mole inside to preview the new Facebook Ads Manager. The smart @AkvileDeFazio was right about it being a mix of Reddit / Google Ads…ect. Still in beta internally. No ETA on us getting it but asked if I can beta. pic.twitter.com/zhi2ta1q19
— Duane Brown 🇨🇦🏳️🌈 3x Vax'ed! (@duanebrown) February 22, 2019
Petície na Facebooku
Petície priamo v rozhraní FB budú čoskoro realitou v USA a vybraných trhoch. Funkcionalita bude na prvý pohľad vyzerať rovnako ako Event. Oficiálne sa táto novinka bude volať Community Action. Mňa osobne zaujíma ako si FB poradí s nenávistnými prejavmi v takýchto petíciách a koľko nenávistných a xenofóbnych petícií bude vznikať. Je dosť možné, že sa táto novinka k nám ani nedostane. Ale nepredbiehajme, uvidíme.
IKEA Kamasutra
Nie je to prvý krát, čo tu máme kreatívnu lahôdku od IKEA. Podnázov „Ultimate guide to bedroom satisfaction“ hovorí za všetko. Samozrejme ku kampani sú aj vizuály, ktoré sú rovnako perfektné. Tlieskam.
https://www.youtube.com/watch?v=GLKgJZk8YmY
Ďalší antivegan diel čoskoro! 😊
FK