Ahojte mlsní priatelia! Deviaty diel sa rodil ťažšie, keďže ma zavalili povinnosti v agentúre. Dá sa to prirovnať ako keď kuchár odloží svoje michelinské ambície a musí nasekať 50 menučiek pre stravníkov. Každopádne ak máte radi tepelnú úpravu „low and slow“, tak presne takto vznikal deviaty diel Fást Fúdu. Predlho ste čakali a ja nebudem otáľať s novinkami a ideme na to!
AR ads
Facebook má veľké plány s rozšírenou realitou. Hovorili o tom aj na ich konferencii F8. Predstavste si, že vás na FB prepadne reklama značky Ray Ban. Tá sa bude tváriť ako bežná feedová reklama. Rozdiel uvidíte, ak zareagujete na CTA button, ktorý zapne AR mód a vy uvidíte ako by okuliare vyzerali na vašej tvári. Šecko super, akurát čo by na to povedali donáškové služby? 😀
Nové tagy pre podporené príspevky
Pri labzovaní po Facebooku ste si určite všimli, že reklamné príspevky sú označené ako „sponzorované“. Toto je štítok/tag, ktorý používa Facebook teraz, no najnovšie sa pustil do testovania štítku „platené partnerstvá“. Ide o relatívne malú novinku, avšak užívateľ má aspoň viac info o spolupráci dvoch brandov. 😊
Playable ads
Konečne tu mám pre vás niečo, čo je už dostupné po celom svete! 😀 Pred tým ako si niečo kúpite, je určite dobré si konkrétnu vec vyskúšať. Platí to aj v prípade aplikácií. Nový formát playable ads vám umožní vyskúšať si hru/appku predtým, ako si ju stiahnete. Formát sa dá nastaviť cez cieľ app installs. Samozrejme prikladám videjko. 😊
https://www.facebook.com/marketing/videos/10160594061526337/
Srandička na záver
Bojíte sa klaunov? S Audi sa už nemusíte. Z Cannes Lions som vybral jeden spotík, ktorý sa mi páči. A dúfam, že sa bude aj vám. 😊
https://www.youtube.com/watch?v=UWKdI6qMUNM
Dúfam, že vám chutilo. Ďalší antivegan diel už čoskoro! 🙂
FK