Číslo 13 je moje obľúbené! Preto som sa na tento blog veľmi tešil. Tá radosť nie je iná, nie je to smútok. 😀 Tento môj trinásty blog je špeciálny tím, že ak ste sa dostali k tomuto blogu cez FB page Digiline, tak ste videli grafiku, ktorá tento blog uvádza. Veľmi sa z nej teším. Keď budete nabudúce labzovať po fejsbúku, ľahšie si tento príspevok všimnete a môžete mi urobiť radosť tým, že si ho prečítate. 😊 Konec omáčkam pome si dopriať 13. porciu noviniek z online reklamy a sociálnych sietí.

zdroj: Giphy.com

 

Ankety v reklamách

Šnicel alebo tofu? Mekáč alebo vegánsky toastík? Aj takéto ankety sa čoskoro môžu zobraziť v reklamách v newsfeede. Facebook nezaháľa a furt volačo testuje. S niektorými vybranými inzerentmi je aktuálne testovaná anketa vo videách. Už ste si mohli zvyknúť, že keď píšem o novinkách, ktoré FB testuje, netuším, kedy táto novinka príde aj k nám. Každopádne je dobré byť na to pripravený. 😊

 

AI a Marketplace

Marketplace je skvelým reklamným placementom. Schválne, kde sa lepšie na Facebooku prokrastinuje po obede? 😀 FB si je vedomí kvalít Marketplace a snaží sa tento „bazár“ vylepšovať. Aktuálne ho posilňuje o nové nástroje umelej inteligencie. Ako sa to prejaví? Jednoducho ak sa rozhodnete pridať produkt do Marketplace, FB rozpozná o aký typ produktu ide, zaradí ho do vhodnej skupiny a navrhne odporúčanú predajnú cenu. Sú to veci, ktoré pomôžu a určite budú vítané.

AI in Marketplace

Uverejnil používateľ Facebook Utorok 2. október 2018

 

Boostovanie storiek

Táto novinka ma veľmi potešila! Tak ako si viete na Instagrame „zaboostovať“ váš post, tak isto viete už podporiť aj vašu storku. Je to velice jednoduché a funguje to ako pri podpore príspevku vo vašom feede. Vo vašej storke si vyberiete možnosť „Promote“, vyberiete kam chceme smerovať ľudí (váš profil alebo web) a nakoniec nastavíte cielenie a budget. Táto novinka je síce testovaná, ale ževraj beží toto testovanie globálne, tak vyskúšajte či vám to fičí. 😊 Mne zatiaľ nie.

zdroj: Newsfeed.cz

 

Monopoly pre mileniálov

Hasbro nedávno vydalo novú špeciálnu edíciu tejto legendárnej hry. Venovaná je mileniálom a podtitul je „Forget real estate. You can´t afford it anyway“. Pri tých cenách a hypotékach je to krutá pravda. Každopádne, čo vás v tejto hre čaká? Veľa vegánskych šmakocín, káva so sebou a samozrejme cestovanie. Inak povedané, miesto nehnuteľností budete kupovať zážitky. Kto ich bude mať najviac, vyhráva. Nech sa páči!

Dúfam, že vám chutilo. Ďalší antivegan diel už čoskoro! 🙂

zdroj: Giphy.com

FK