Fašiangy, turíce, Veľká noc príde. Začíname dnes slovami známej piesne. Máme tu plesové obdobie, ale skôr ako plesy nás zaujímajú zabíjačky. Stará tradícia, ktorá určite nie je vhodná pre dnešné „snehové vločky“, ktoré si idú na sójových latéčkach a hudbe, ktorá pripomína zvuky prievanu v byte. My dnes budeme zabíjať neproduktívnu prokrastináciu v práci cnostným vzdelávaním o novinkách zo sveta sociálnych sietí a online reklamy. Tak jeden frťan do seba (samozrejme kávy) ako sa na pravú zabíjačku patrí a pome na to!

Nazdar reklama na LinkedIn-e
Na začiatku roku 2019 nám celkom zavarili z LinkedIn-u. Z doteraz podporovaných jazykov, medzi ktorými bola aj slovenčina, už po novom naša reč nefiguruje. Jediná cena útechy je, že sme v tomto neni sami a podobný osud majú aj Maďarsko, Grécko alebo krajiny bývalej Juhošky.

Horizontálne sledovanie postov na Instagrame
To, že dnes svajpujeme storky sprava doľava a naopak je bežné. Sledovanie „klasických“ príspevkov zas sledujeme scrollovaním hore a dole. Instagram si nedá pokoj a furt niečo testuje. Tentokrát ide o testovanie horizontálneho prehliadania „obyčajných“ postov. Instagram pri teste takýchto noviniek vychádza z popularity jednotlivých funkcií. Pri tejto vychádzal z popularity storiek. Uvidíme, či sa táto novinka dožije aj zverejnenia pre všetkých užívateľov. V tweete nižšie si môžete pozrieť ako to vyzerá. Mali ste túto možnosť už aj vy? Napíšte nám vašu skúsenosť. 😊
New Instagram UI to view posts on your feed: presenting "Cards", for iOS and Android!
In this new UI, the Profile and Direct tabs will be inverted!
The new changes will be available in future. pic.twitter.com/RVDNuuLvTk— WABetaInfo (@WABetaInfo) December 3, 2018
Návod ako sa dostať k „overenému“ FB alebo IG účtu
Je vysoko pravdepodobné, že ste sa už niekedy stretli s FB stránkou, ktorá mala pri názve malý šedý alebo modrý odznak. Na webe newsfeed.cz pre FB a IG napísali návod ako na to. 😊 Odporúčame.
Party hard à la Ikea
Neviem ako vám, ale občas sa mi stáva, že už gigantické piatkové žúrky nedávam a skončím doma v posteli čítajúc časopis Apetit s pivom v ruke. S podobným insightom pracovala aj Ikea v novom spote, kde propagujú ich vymakané matrace. Hľa, tu je video.
Ďalší antivegan diel čoskoro! 😊

FK